sábado, 24 de noviembre de 2012

Arbre de nadal / Arbol de navidad



Hola noies!!!
Potser era la única que encara no havía fet aquests arbrets tant monos i tant vistos a la red, peró ara jo no ho puc dir! per fi he acabat els sis arbrets que tenia pendent!!! alguns ja els he regalat, així que només he pogut fotografiar tres.

--

Hola chicas!!!
Puede que sea la única que aún no había hecho estos arbolitos tan monos y tan vistos en la red, xo ahora ya no lo puedo decir! por fin he acabado los seis arboles que tenía pendiente!!! algunos ya los he regalado, así que solo he podido fotografiar a tres.

Sandra.







19 comentarios:

  1. Pues te han quedado geniales, los tres, son muy graciosos, yo también he hecho alguno. Besos.

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies per la teva visita, els teus treballs també són molt bonics

    ResponderEliminar
  3. Sandra, qué producción de arbolitos tan lindos has hecho!!!!, te quedaron geniales y la tela me encantó. Un besote cielo

    ResponderEliminar
  4. Molt macos Sandra!! com totes les cosetes de Nadal que ens estàs ensenyant.
    Si passes pel meu blog et trobaràs una sorpresa :).

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Marta!! Moltes gràcies Per la sorpresa!!! Quina iluuuu!!! ;-)

      Eliminar
  5. Son molt bonics, jo també els he vist pels blogs però no els he fet mai. T'han quedat molt bé. Bona setmana, petons.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Lourdes!! Són molt fàcils de fer! T'animo a qué en facis!! Un Petonet guapa!

      Eliminar
  6. oooh!!! que bonics que son !!d'on has tret el patró?

    Petons :D

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola laura!!!a veure si et va bé aquest enllaç: http://patchencasa.blogspot.com.es/2011/12/tutorial-arbol-de-navidad.html

      ja m'explicaràs!!! muaks!! i gràcies pel comentari!!!

      Eliminar
  7. quan tingui piset ja saps a qui li demanare un arbre d'aquest jejejej

    son molt cukis :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. que bé que t'agradin Cris!!!!! un petonet bonica!!!! ;-)

      Eliminar
  8. Hola Sandra,

    M'encanten!!! i no ets la única que no havia fet aquest arbres...jo encara el tinc a la llista de les coses per fer, jejejej!!!

    M'encanta el teu blog i...m'acabo de fer-me'n seguidora!!!

    Una abraçada!!

    ResponderEliminar